[software-liber] Re: Cum vad eu viitorul GSL

Ionut Lucaci ionutlucaci la gmail.com
Mar Apr 28 13:21:12 EEST 2009

deci pana la urma cum ramane? eu as vrea sa ajut, dar habar nu am cu
ce. daca ar fi mereu pe site o lista cu taskuri, as putea din cand in
cand sa imi aleg cate unul ne-asignat, care cred ca il pot face. in
aceasta situatie, de a fi membrii pasivi (oameni care doar urmaresc
lista, si mai scriu din cand in cand un reply), pt ca nu au idee ce sa
faca, cred ca sunt mai multi. daca toti acesti membrii pasivi ar vedea
o lista de chestii la care pot se pot si ei baga, ar face fiecare
foarte putin in loc de nimic, dar s-ar cumula.