[software-liber] Re: Cum vad eu viitorul GSL

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Apr 28 13:39:58 EEST 2009

2009/4/28 Ionut Lucaci <ionutlucaci la gmail.com>

> deci pana la urma cum ramane? eu as vrea sa ajut, dar habar nu am cu
> ce. daca ar fi mereu pe site o lista cu taskuri, as putea din cand in
> cand sa imi aleg cate unul ne-asignat, care cred ca il pot face. in
> aceasta situatie, de a fi membrii pasivi (oameni care doar urmaresc
> lista, si mai scriu din cand in cand un reply), pt ca nu au idee ce sa
> faca, cred ca sunt mai multi. daca toti acesti membrii pasivi ar vedea
> o lista de chestii la care pot se pot si ei baga, ar face fiecare
> foarte putin in loc de nimic, dar s-ar cumula.

Asa e. Dar totusi acesti membri pasivi ar trebui sa zica cu ce tip de
taskuri vor
sa ajute. Cele la care ducem lipsa de resurse sunt acelea care sigur le
poate face oricine
pentru ca nu implica nimic tehnic (organizat, umblat cu cereri, contacte cu
alte grupuri si organizatii).
Acolo e nevoie de voluntari.

E in wiki taskul cu depus cereri la institutii, pana acum doar eu am fost si
Stas. Acolo chiar doar cei din orasele
lor pot sa ajute. La fel cu contacte la scolile locale sau cu magazinele de
calculatoare.
Adica este de umblat, probabil de aceea nu se implica prea multa lume.

Jani