[software-liber] Re: Ini iativ - cum am putea reu i s adu�

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Apr 28 13:42:33 EEST 2009

De acord cu tot ce zici. Singura chestie e ca nu cred ca e cineva pe lista
care si-ar asuma acest rol aproape full-time de administrator GSL,
si care sa si fie o persoana cunoscuta in grup. As fi placut surprins sa fiu
contrazis :)