[software-liber] Re: Ini iativ - cum am putea reu i s adu�

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Mar Apr 28 14:16:10 EEST 2009

Jani Monoses a scris:
> De acord cu tot ce zici. Singura chestie e ca nu cred ca e cineva pe
> lista care si-ar asuma acest rol aproape full-time de administrator GSL,
> si care sa si fie o persoana cunoscuta in grup. As fi placut surprins
> sa fiu contrazis :)
De ce-o vezi ca pe un task full-time ? Administratorul poarta mai mult
RASPUNDEREA functionarii legale a asociatiei, mentine relatia cu
avocatul si contabilul, semneaza acte (dupa avizul juridic dat de avocat).

Administratorul NU E neparat leaderul grupului (dpdv IT) - nici nu-i
bine sa fie. Administratorul nu alearga sa depuna petitii sau acte
fiscale (asta o fac avocatul si contabilul, unde e cazul, iar in cazul
petitiilor simple, ceilalti membri).

Administratorul nu poarta raspunderea negocierii de parteneriate in IT,
cu firme si alte asociatii... e mai mult un secretar decat un om de IT...

Administratorul, contabilul si avocatul trebuie sa fie in acelasi oras,
ca sa se poata intalni - altfel, e complicat...

Sincer, cred ca ar merita ca actele si administratia asociatiei sa nu
fie in Bucuresti, fiindca:

- e mafia foarte mare
- oamenii (si oficialitatile) sunt stresati, grabiti si destul de
intoleranti
- interesele comerciale sunt foarte mari => opozitie mare la diverse
proiecte
 - institutiile sunt aglomerate (e una sa tratezi la un ghiseu de
pimarie unde functionarul are de rezolvat 100 de cazuri/zi, alta daca
are 10).

Razvan