[software-liber] Re: Ini iativ - cum am putea reu i s adu�

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Apr 28 14:24:18 EEST 2009

> De ce-o vezi ca pe un task full-time ? Administratorul poarta mai mult
> RASPUNDEREA functionarii legale a asociatiei, mentine relatia cu avocatul si
> contabilul, semneaza acte (dupa avizul juridic dat de avocat).
>
> Administratorul NU E neparat leaderul grupului (dpdv IT) - nici nu-i bine
> sa fie. Administratorul nu alearga sa depuna petitii sau acte fiscale (asta
> o fac avocatul si contabilul, unde e cazul, iar in cazul petitiilor simple,
> ceilalti membri).

Ce sanse sunt sa avem avocat macar, daca nu contabil voluntar la fel ca
admin sau cei cu IT. Este macar legal sau trebeui sa fie ceva bani in
circulatie pentru a fi oficial?

> [...]
> sa se poata intalni - altfel, e complicat...
>
> Sincer, cred ca ar merita ca actele si administratia asociatiei sa nu fie
> in Bucuresti, fiindca:
>
> - e mafia foarte mare
> - oamenii (si oficialitatile) sunt stresati, grabiti si destul de
> intoleranti
> - interesele comerciale sunt foarte mari => opozitie mare la diverse
> proiecte
> - institutiile sunt aglomerate (e una sa tratezi la un ghiseu de pimarie
> unde functionarul are de rezolvat 100 de cazuri/zi, alta daca are 10).

prin aceste criterii se exclude orice oras mare :) Si din aceste motive e un
task full-time aproape cu raspundere mare.

Jani