[software-liber] Re: Cum vad eu viitorul GSL

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mar Apr 28 15:09:19 EEST 2009

În data de 28 aprilie 2009, 13:21, Ionut Lucaci <ionutlucaci la gmail.com> a scris:

> deci pana la urma cum ramane? eu as vrea sa ajut, dar habar nu am cu
> ce. daca ar fi mereu pe site o lista cu taskuri, as putea din cand in
> cand sa imi aleg cate unul ne-asignat, care cred ca il pot face. in
> aceasta situatie, de a fi membrii pasivi (oameni care doar urmaresc
> lista, si mai scriu din cand in cand un reply), pt ca nu au idee ce sa
> faca, cred ca sunt mai multi. daca toti acesti membrii pasivi ar vedea
> o lista de chestii la care pot se pot si ei baga, ar face fiecare
> foarte putin in loc de nimic, dar s-ar cumula.

Trebuie să ne facem un obicei de a trece în trac ca tichet orice
sarcină posibilă.
De acolo se poate alege ce vrei să faci.

Conversațiile pe listă ar trebui să se reducă la cele esențiale, și
tot ce înseamnă activitate să se mute pe trac unde sistemul ne obligă
să lucrăm ordonat.