[software-liber] Re: Cum vad eu viitorul GSL

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Apr 28 15:16:53 EEST 2009

> Trebuie să ne facem un obicei de a trece în trac ca tichet orice
> sarcin─â posibil─â.
> De acolo se poate alege ce vrei s─â faci.

Pe mail pe de alta parte te adresezi mai direct si e conversatie mai fluida.
Pe trac sau orice issue tracker de obicei, din cauza ca e verificat mai rar
sau nu face parte din rutina zilnica la fel ca mailul,
stau cererile cu saptamanile netratate.
Eventual sa avem forward de pe trac si pe lista sau o metoda de a atentiona
pe cel caruia i se asigneaza bugul.

De ex aici pot intreba: X faci azi treba Y sau ma apuc eu sau o lasam balta?
Pe trac pun un issue si nu mai stiu
cand si ce se va alege de el.
Presupun ca asta e experienta tutoror cu bugtrackerele. Faptul ca e acolo
bine stocat ne face sa ne scoatem din cap taskurile :)

Ar merge tracul daca am conveni asupra metodei prin care ne organizam si
tratam bugurile, ceva mai mult decat le punem in trac
si fingers crossed.
Cu buguri care primesc automat un assignee si cu pinguri automate periodic
ar fi posibil.

Jani