[software-liber] Re: Ini iativ - cum am putea reu i s adu�

gabriel munteanu jajalinux la gmail.com
Mie Apr 29 10:08:22 EEST 2009

pe ideea foarte bine enuntata aici:
"Eventualele firme membre ale asociației pot „dona”, total sau
parțial, serviciile de contabilitate sau cele juridice, ceea ce ar
simplifica mult problema - spre exemplu, contabilitatea asociatiei
poate fi ținută de contabilul uneia dintre firmele-membre, contra unei
sume suplimentare la salariu.
eu sunt deja administrator la 2 firme, si am contabil."
eu am 2 firme, al carui administrator sunt din 2004, plus contabil.
ma autopropun, la administrator si la asigurarea serviciilor contabile.
astept votul :) .
cat despre avocat, stiu cativa, dar nu prea stiu cu ce se manaca
software-ul,darmite free software.

gabi

--
jgabios