[software-liber] Re: Ini iativ - cum am putea reu i s adu�

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mie Apr 29 10:20:16 EEST 2009

În data de 29 aprilie 2009, 10:08, gabriel munteanu
<jajalinux la gmail.com> a scris:

> pe ideea foarte bine enuntata aici:
> "Eventualele firme membre ale asociației pot „dona”, total sau
> parțial, serviciile de contabilitate sau cele juridice, ceea ce ar
> simplifica mult problema - spre exemplu, contabilitatea asociatiei
> poate fi ținută de contabilul uneia dintre firmele-membre, contra unei
> sume suplimentare la salariu.
> eu sunt deja administrator la 2 firme, si am contabil."
> eu am 2 firme, al carui administrator sunt din 2004, plus contabil.
> ma autopropun, la administrator si la asigurarea serviciilor contabile.
> astept votul :) .
> [...]

Un avocat oarecare care să formuleze un text standard pentru asociații
și să ne ceară informațiile de care e nevoie în statut.

Cred că suntem cu toții de acord că asociația trebuie să fie un
sprijin și nu felul de organizare al grupului. Adică nu trebuie să fi
membru în asociație cu cotizație ca să faci ceva în GSL.