[software-liber] Re: dvs sau tu?

Matei Vasile matei.vasile la gmail.com
Mie Apr 29 11:16:09 EEST 2009

Eu sunt adeptul lui "tu". Parerea mea este ca astfel de forumuri nu
sunt locul potrivit pentru formalitate. Pana la urma, pe un forum
online, toata lumea e egala si parerea fiecaruia are aceiasi greutate.
Plecand de la ideea asta, daca te-ai adresa cuiva cu "dvs", atunci ar
trebui sa te adresezi tuturor cu "dvs" si toata insemnatatea "dvs"-
ului din viata off-line ar fi diluata, daca nu stearsa cu totul.

Putem intra in detalii despre experienta/vechimea fiecaruia pe
respectivul forum sau daca respectiva persoana e o personalitate in
domeniu in viata reala... dar toate astea ar servi doar scopul de a
complica in mod inutil discutia si a masca premisa de la care am
plecat: pe net suntem toti egali.

Toate cele bune,
Matei