[software-liber] Re: dvs sau tu?

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mie Apr 29 12:18:43 EEST 2009

În data de 29 aprilie 2009, 11:55, Jani Monoses
<jani.monoses la gmail.com> a scris:

> Evident ca vin, asta e si scopul sitului. Intrebarea mea era daca au ceva cu
> adresarea cu tu.

Păi persoana reprezintă o instituție în acel caz.

Caz: Eu reporter la Șoimii Patriei mi se dă să fac un articol despre
GSL. Intru pe pagină și văd „Dacă tu reporterul vrei să ne contactezi”
sau „Dacă (dumneavoastră, Șoimii Patriei) vreți să ne contactați”.

Nu am ceva împotriva tutuielii, n-aș vrea să părem un sait de copii
când ne vizitează cineva mai serios.
Mă îndoiesc că cineva ni se va alătura de pe sait. Adică vine pe sait
și zice uau, ăștia sunt, hai să intru și eu.