[software-liber] Re: dvs sau tu?

Matei Vasile matei.vasile la gmail.com
Mie Apr 29 12:35:36 EEST 2009

On Apr 29, 10:18 am, Andrei Popescu <andreimpope... la gmail.com> wrote:
> Probabil de preferat, decât să fim considerați niște puști care n-au
> altceva de făcut. Trebuie să ținem cont cui se adresează situl.

Pai site-ul ar trebui sa se adreseze tuturor. Daca site-ul va fi facut
pentru angajatii guvernului si al altor institutii ale statului si il
vom face astfel incat sa se simta ei foarte respectati si pusi pe un
piedestal, nu vom rezolva nimic. Statul va cumpara in continuare de la
MS si doar a folosi formule de politete pe site nu va fi suficient
pentru a le schimba pozitia. Pe de alta parte, chestia asta poate
indeparta utilizatorii obisnuiti care pot zice: "Ia uite ce se iau
astia in serios!:) Get over yourseleves! Unde ziceai Gogule ca e site-
ul ala... Ubuntu, sau cum ii zice?"

Open source-ul nu inseamna pusti care nu au altceva de facut. Open
source-ul inseamna o filosofie, oameni care inteleg si sprijina
respectiva filosofie si, inainte de toate, oameni pasionti de ceea ce
fac, care contribuie din convingere in primul rand. Nu in ultimul
rand, open source inseamna un business model diferit de cele vechi.
Daca site-ul se adreseaza doar organismelor guvernamentalte pentru a
obtine un cap de pod cu open source-ul in institutiile publice, atunci
trebuie spus clar lucrul asta si vom vedea ce se intampla mai departe.

Toate cele bune,
Matei