[software-liber] Re: dvs sau tu?

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mie Apr 29 14:06:01 EEST 2009

În data de 29 aprilie 2009, 12:51, Matei Vasile
<matei.vasile la gmail.com> a scris:

> Conceptul asta de "drepti, ca vine tovarasul" mi se pare ca nu-si are
> locul in open source. Desi as putea merge mai departe si as zice ca nu-
> si prea are locul intr-o lume digitala. Care ar fi niste exemple de
> vizitatori "mai seriosi" si ce ar avea ei de obiectat la lipsa
> formalitatii? Asta ar fi o discutie foarte interesanta!

E vorba de noi ca români, nu de open source în dezbaterea asta.
La noi, la români, când nu te cunoști cu persoana, se folosește
adresarea politicoasă.

Eu am mers pe adresarea cu „dumneavoastră” dar fără prezența lui
„dumneavoastră”.
Ex: „Dacă doriți să ne contactați, o puteți face la ...”
Adresare care e valabilă și când te adresezi mai multor vizitatori.