[software-liber] Re: Sa vedem aici cine scrie

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Apr 29 14:53:57 EEST 2009

La prefectura au  cerut buletin la intrare. In rest pe cerere e optional, nu
trebuie sa dati daca nu vreti adresa sau nr de telefon.
Precizati ca vreti in mail raspunsul. Eu nu am zis si formatul deci am
primit tiff si jpg din unele locuri. Ziceti ca vreti in format .doc sau .xls
sa fie usor de copiat in wiki.

Pentru mai multe ponturi cititi

http://janimo.blogspot.com/2009/04/experiente-cu-institutiile-publice.html