[software-liber] Re: dvs sau tu?

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Apr 29 14:57:31 EEST 2009

2009/4/29 Andrei Popescu <andreimpopescu la gmail.com>

> nu
>
> Ok, părere personală: posibil să fie deformare profesională, dar nu
> consider normal să mă adresez unei persoane necunoscute cu „tu”,

Pe site nu ai adresare directa, si e context diferit de vorbitul fata in
fata. Stii ca nu ti se adreseaza personal
si nu vrea nimic anume de la tine, deci dispare (sper)  banuiala de
insolenta, incercare de intimidare sau intruziune in spatiul personal care
sunt
principalele cauze pt care 'tu' in vorbitul live are atasata asa o stigma.

Ca in momentul in care te intalnesti direct cu cineva nici nu incepi sa ii
zici 'cine suntem'
'ce facem', 'cum poti sa participi'
E alt mediu, deci posibil alte reguli :)

Jani