[software-liber] Re: dvs sau tu?

Tudor Pop tudor.m.pop la gmail.com
Mie Apr 29 15:02:14 EEST 2009

parerea mea
folosirea lui 'tu' in toate formele ar scuti de foarte multe necazuri
pe langa asta ar fi in concordanta cu acea propunere din parlamentul
european care tocmai cere eliminarea 'domnul' 'doamna' (si cred ca si acel
'dumneavoastra')
e clar ca vor fi unii care se vor simti ofensati (si din acest motiv nu o sa
fie bine nicicum) dar cred ca trebuie pornit inainte
o adresare directa, fara 'brizbrizuri' va prinde intr-un final mai bine
decat cea veche (poate chiar considerata pe viitor ca o emblema)