[software-liber] Re: dvs sau tu?

Mie Apr 29 14:49:53 EEST 2009

On Wed,29.Apr.09, 14:15:38, Jani Monoses wrote:
> atat Andrei cat si Alex:
> special am zis in mailul original care e parerea voastra, cum va place, nu
> cum ar credea soimii patriei sau altii.
> Si de aceea am scris si pe tic lobby unde e un alt tip de utilizator.
> si de aceea intreb si cativa ziaristi.
> Ma intereseaza parerei personale, nu urban legends si vorbit in numele
> unaora care nu stim daca vor avea legatura cu vizitatul sitului.

Ok, părere personală: posibil să fie deformare profesională, dar nu
consider normal să mă adresez unei persoane necunoscute cu „tu”,
excepție fiind cele câteva liste de discuții în română unde particip (și
încă una în germană), unde tonul general este mai relaxat (și e bine
așa).

Pe listele în engleză această problemă nu există. Ei sunt întotdeauna
politicoși (you) deoarece „thou” practic a dispărut din limbă.

[Teorie: cred că foarte multă lume se lasă păcălită de „you” în engleză.
De fapt nici americanii nu trec foarte ușor la adresare informală, adică
„first name basis”]

Salutări,
Andrei
--
Dacă aveți probleme cu afișarea diacriticelor trebuie să vă actualizați
fonturile. Vedeți http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru