[software-liber] Re: dvs sau tu?

Mie Apr 29 15:49:55 EEST 2009

Daca maine Academia Romana decide sa inlocuim dvs cu $insertwordhere
ce facem, ne simtim ofensati cand cineva foloseste dvs? Nu-i suficient
de magulitor? E un tic verbal care o sa dispara cum a disparut si
obsesia furculitelor.

Folosesc dvs cum zicea cineva de pe alta lista cu sensul de "treaca de
la mine, dumneavoastra".

Prefer tu, i don't smell my own farts.

Spor

--