[software-liber] Re: dvs sau tu?

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mie Apr 29 15:53:48 EEST 2009

În data de 29 aprilie 2009, 15:49, Rus-Rebreanu Alin-Florin
<netblock la gmail.com> a scris:

> Daca maine Academia Romana decide sa inlocuim dvs cu $insertwordhere
> ce facem, ne simtim ofensati cand cineva foloseste dvs? Nu-i suficient
> de magulitor? E un tic verbal care o sa dispara cum a disparut si
> obsesia furculitelor.

Exagerezi, nu se va întâmpla prea curând să intri într-un magazin și
să întrebi „Bă, ai pâine proaspătă?”.

Cred că a trecut neobservată remarca mea. Chiar crede cineva că vor
veni membri noi prin intermediul saitului și nu al grupului de
discuții, IRC sau alte moduri ? Adică este un sait de recrutare sau de
identitate ?