[software-liber] Re: dvs sau tu?

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Apr 29 17:29:52 EEST 2009

On 04/29/2009 05:19 PM, Alexandru Szasz wrote:
> Lăsați oamenii.
> Saitul nostru nu oferă comunicare de la om la om cum s-ar putea crede.
> Sunt informații despre grup oferite oricui ar vrea să le citească.

Eu cred ca un site este/ar trebui sa fie oglinda organizatiei pe care o
reprezinta si sa arate de la inceput la ce sa se astepte celor care se
vor alatura.

> Hai să punem întrebarea și invers. Ați părăsi(t) un sait sau l-ați
> desconsidera(t) pentru că ar folosi adresarea politicoasă ?

Nu, dar nu as face-o nici daca ar folosi adresarea directa. Asta ar fi
unul dintre amanuntele care adunate imi dau parerea generala despre el.

> Întrebarea din titlu este pusă puțin tendențios, nu discutăm despre
> dumneavoastră sau tu ci despre adresarea politicoasă sau tutuială.

Toate intrebarile sint puse in asa fel incit sa ilustreze un punct de
vedere, si intrebarea ta de 2 paragrafe mai sus este pusa partinitor.

> Cuvântul „dumneavoastră” nu va apărea probabil deloc, cu atât mai
> puțin deranjantele prescurtări Dvs/dvs/d-voastră.

Intrebare: dorim o exprimare coerenta in toate paginile, adica de la
pagina principala pina la paginile proiectelor gen FLOSSCamp?