[software-liber] Re: dvs sau tu?

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mie Apr 29 17:34:28 EEST 2009

În data de 29 aprilie 2009, 17:29, Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com> a scris:

> Eu cred ca un site este/ar trebui sa fie oglinda organizatiei pe care o
> reprezinta si sa arate de la inceput la ce sa se astepte celor care se vor
> alatura.

> Nu, dar nu as face-o nici daca ar folosi adresarea directa. Asta ar fi unul
> dintre amanuntele care adunate imi dau parerea generala despre el.

> Toate intrebarile sint puse in asa fel incit sa ilustreze un punct de
> vedere, si intrebarea ta de 2 paragrafe mai sus este pusa partinitor.

> Intrebare: dorim o exprimare coerenta in toate paginile, adica de la pagina
> [...]

Eu aș separa softwareliber.ro de orice proiect. Ar trebui să reflecte
doar identitatea noastră.
În rest fiecare proiect e individual (wiki, trac, flosscamp, etc).
E acel „corporate” de care avem nevoie, așa cum e nevoie și de
asociație constituită legal.