[software-liber] Re: Sa vedem aici cine scrie

Laura Dani lauradani la gmail.com
Joi Apr 30 00:18:06 EEST 2009

Salut,

Uite, eu aș putea acoperi Baia Mare. Inspectoratul de poliție,
Universitatea de Nord (instituție de stat), Primărie, prefectură, etc.

Eventual și spitalul județean care e tot de stat.

Și din Cluj aș putea acoperi spitalele :P

Eu în 16 merg în Baia Mare.

Dacă mai știți și alte instituții de stat la care aș putea să depun
cerere, să mi le spuneți. Eventual să postați o listă pe wiki.

Numai bine,
Laura