[GSL] [Ex. Banner FLOSSCamp] Promovare GSL

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Sm Aug 1 15:16:07 EEST 2009

2009/7/31 Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro>

> Doru, scriind oameni, presupun că ne poți da exemple? GSL e de peste un
> (domeniul a fost înregistrat în 2007-11-10), și de atâta vreme tot
> câteva persoane activează/au activat. Sincer, nu cred că e o problemă de
> promovare.

Stas, tu ai scris asta :
"The most important thing is actually the fact that we finally gained all
together<http://www.eliberatica.ro/2009/events/romanian-free-software-teams>,
Diacritice, Firebird, Fedora-ro, GSL, ROSEdu, Mozilla-ro and Ubuntu-ro. I
must say it was a fantastic day for me."
Subscriu si adaug RadGS(btw Eduard a menţionat că ar da şi el o fugă) şi
Ceata.
Chiar daca toate cauzele numite au identitate proprie ele se întâlnesc pe
listele GSL. Ceea ce este foarte bine.

> nou,

> Nu sunt sigur, sunt exemple clare în care fazele de gen nu aveau nici-o
> treabă cu GSL (mergea vorba de Ubuntu) și tot acolo s-a ajuns.
>
> „Where we are wrong?”

Sigur, ai putea găsi uşor o mie de oameni care să-ţi explice cu patos cum ar
fi făcut ei lucrurile mult mai bine. Ia-i de mână şi împinge-i pe scenă.
Toţi o dată dacă e nevoie. Pentru că mai multe voci se aud mai bine ca una
şi una care nu sună prea bine se diluează în cor.

Sper că destulă lume vine la FLOSS camp cu gândul că acolo ne putem cunoaşte
mai bine şi fiind destui la un loc putem discuta astfel de principii,
schimba impresii, experienţă şi pune bazele unor proiecte de viitor.
Ar fi interesant un brainstorming organizat pe tema asta. Cum până în 14 mai
e vreme consider că ar fi fructos un topic pe tema asta. Doar idei nu pagini
de proză cu argumente : le discutăm acolo pe larg.

Doru

> --
> () Campania Panglicii în ASCII
> /\ http://stas.nerd.ro/ascii/