[GSL] FLOSSCamp 2009: semnare de chei GPG (key signing party)

Dum Aug 2 13:32:49 EEST 2009

Salut,

Așa cum am scris și mai de mult, cred că FLOSSCamp 2009 va fi o ocazie
foarte bună pentru a face schimb de semnături pe chei. Pentru mai multe
detalii despre utilitatea acestui lucru vedeți

http://yetanotherpersonal.blogspot.com/2009/08/nesiguranta-emailurilor-si-gpg.html

Rog pe cei care doresc să facă schimb de semnături să-mi scrie pe
andreimpopescu la gmail.com până la data de 10 Aug. În funcție de numărul
de doritori după aceea putem alege metoda folosită.

Și nu uitați să aduceți cartea de identitate :)

Salutări,
Andrei
--
Dacă aveți probleme cu afișarea diacriticelor trebuie să vă actualizați
fonturile. Vedeți http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru