[GSL] Banner FLOSSCamp

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Aug 3 15:32:36 EEST 2009

Pe 03.08.2009 14:58, Tibi Turbureanu a scris:

> De câți metri lungime îl vrem?

Orientativ, eu zic cam 150x75cm, dar depinde cum pot tăia oamenii ăia.
Între timp, oamenii pasionați pot anexa la pagina asta propuneri de
banner, neapărat în format SVG:
http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/FLOSSCamp/Banner

Ca idee, cel mai potrivit în opinia mea ar fi simplu, sigla în stânga,
FLOSSCamp mare în dreapta siglei, sub FLOSSCamp scris „Întâlnirea
comunităților din România”. Maxim 3 culori, cele din siglă, vedeți
pagina wiki pentru legătura la siglă în format SVG.