[GSL] Banner FLOSSCamp

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Lun Aug 3 23:50:51 EEST 2009

On Mon, 2009-08-03 at 19:53 +0300, Alexandru Szasz wrote:
> Pe 03.08.2009 18:32, Nicu Buculei a scris:

> Aș face sigla mare cât bannerul pe înălțime, „Întâlnirea...” să fie sub
> FLOSSCamp și fundalul alb.
>
> În formatul Corel Draw se pot îngloba fonturi ? Aș recomanda un font
> MgOpen, sunt mai de impact dintre cele libere, dar probabil nu-l au pe
> la tipografie.

Vin și eu cu propunerea următoare spre critica tuturor :)
http://demo.chevereto.com/images/flosscampb.png

Pentru surse:
http://camp.softwareliber.ro/promo/banner/flosscamp_banner.svg

Sau git pull din flosscamp.git în directorul ./promo/banner

Dimensiunea e fix 2x0.5m sau cel puțin așa zice inkscape-ul.

O seară plăcută.

> --
> Alexandru Szasz

() Campania Panglicii în ASCII