[GSL] Banner FLOSSCamp

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mar Aug 4 09:36:28 EEST 2009

On 08/03/2009 11:50 PM, Stas SUSHKOV wrote:

> Vin și eu cu propunerea următoare spre critica tuturor :)
> http://demo.chevereto.com/images/flosscampb.png

- cred ca bannerul trebuie sa fie simplu si mi se pare ca l-ai incarcat
cu prea mutle detalii si prea mult text;
- adaugind text negru ai crescut numarul culorilor la 4;
- mi se par putin cam subtiri literele dela FLOSSCamp si parca spatierea
lor e cam ciudata, as zice ca intre "F" si "L" e mai mult spatiu decit
intre "a" si "m";
- cred ca textul de sub denumire arata mai bine daca era mai scurt dar
scris cu litere mai mari;
- nu e primul eveniment organizat de comunitatile locale, poate e primul
la nivel national de acest gen, dar cred ca intram in detalii;
- sintem in romana, nu engleza, "Românesc" se scrie cu "r" mic;
- are rost sa includem si URL?