[GSL] Banner FLOSSCamp

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mar Aug 4 09:41:16 EEST 2009

On 08/03/2009 07:53 PM, Alexandru Szasz wrote:

> Aș face sigla mare cât bannerul pe înălțime, „Întâlnirea...” să fie sub
> FLOSSCamp și fundalul alb.

Da, poate fi facut continutul mai mare, m-am gindit ca poate e bine sa
lasam un pic de spatiu pe margini pentru indoire, sfori, etc.

Stiu ca un fundal alb asigura contrast mai bun dar e mai greu de
intretinut (trebuie spalat). M-am gindit si eu la un fundal inchis, asa
cum a folosit Stas, dar nu avea contrast bun cu sigla... mie nu mi-a
venit aceeasi idee ca lui de a pune un fundal alb strict sub sigla.

> În formatul Corel Draw se pot îngloba fonturi ? Aș recomanda un font
> MgOpen, sunt mai de impact dintre cele libere, dar probabil nu-l au pe
> la tipografie.

Indiferent de formatul sau fontul folosit e o idee inteleapta ca inainte
de a merge la tipografie textul sa fie convertit (in Inkscape "Object to
Path").