[GSL] Banner FLOSSCamp

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mar Aug 4 13:24:18 EEST 2009

Pe 04.08.2009 12:45, Stas SUSHKOV a scris:

> De acord cu Nicu.
> Aici e banner-ul Mozilla în prim plan:
> http://camp.softwareliber.ro/2008/poze/img_3388.jpg
>
> Atunci să scriem și noi cu un sans FLOSSCamp și punem sigla și atât.
> Nu?

http://trac.softwareliber.ro/gsl/attachment/wiki/FLOSSCamp/Banner/flosscamp_banner_alexxed_v1.png

Am mai cizelat versiunea asta simplă, am făcut-o de 175cmx50cm, am lăsat
4cm alb la margini.

Am mai adăugat o versiune SVG care are textul transformat în cale,
pentru tipografie.

Dacă majoritatea e de acord, se poate merge la tipografie cu el și să
obținem un preț și să vedem dacă dimensiunea e în regulă.