[GSL] Banner FLOSSCamp

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mar Aug 4 13:31:36 EEST 2009

On Tue, 2009-08-04 at 13:24 +0300, Alexandru Szasz wrote:
> Pe 04.08.2009 12:45, Stas SUSHKOV a scris:

> http://trac.softwareliber.ro/gsl/attachment/wiki/FLOSSCamp/Banner/flosscamp_banner_alexxed_v1.png
>
> Am mai cizelat versiunea asta simplă, am făcut-o de 175cmx50cm, am lăsat
> 4cm alb la margini.
>
> Am mai adăugat o versiune SVG care are textul transformat în cale,
> pentru tipografie.
>
> Dacă majoritatea e de acord, se poate merge la tipografie cu el și să
> obținem un preț și să vedem dacă dimensiunea e în regulă.

Alex, poți face o versiune în care să nu fie distorsionat fontul?

Eu aș pune în loc de slogan, adresa paginii web. Sloganul respectiv nu
mi se pare reprezentativ (anul trecut era ceva cu „cortul”, care anul
acesta nu mai știu cine l-o schimbat).

Și ultima, vă rog să nu folosiți sans și serif în banner-e și sigle.
Mergeți pe o familie de font-uri.

Mersi.

> --
> Alexandru Szasz