[GSL] Banner FLOSSCamp

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mar Aug 4 13:36:24 EEST 2009

Pe 03.08.2009 14:42, Stas SUSHKOV a scris:

> În Cluj am văzut la OSUT că au făcut recent banner de outdoor. Am luat
> legătura cu ei și au dat așa:
> Pentru pvc: 61 Ron/m
> Pentru pânză (găurită): 66 Ron/m
>
> Găurile se pot face aparte și au un preț aparte, care nu cred să fie
> prea mare.

Salut,

În Timișoara, la xpress printing cu tva inclus:

~59 lei/mp ceva material cauciucat (mi-a dat nume în engleză, n-am reținut)
~75 lei/mp tot așa, dar mai gros (idem cu numele în engleză)
12€/mp+TVA mesh (din ăla cu găuri)

Am întrebat dacă se descurcă cu format SVG, au zis că preferabil corel
draw sau pdf la dimensiune.

Concluzia este că în jur de 60 de lei pe metru pătrat cu tot cu tva.
Mărimea propusă de mine, 175x50 nu face 0,875 mp, deci mai pot întinde
până la 1 metru.