[GSL] Banner FLOSSCamp

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mar Aug 4 13:48:19 EEST 2009

Pe 04.08.2009 13:31, Stas SUSHKOV a scris:

> Alex, poți face o versiune în care să nu fie distorsionat fontul?

Nu știu la care te referi, eu am lucrat din kerning din câte-mi aduc
aminte. Fișierul SVG e aici dacă cineva vrea să-l mai modifice:
http://trac.softwareliber.ro/gsl/attachment/wiki/FLOSSCamp/Banner/flosscamp_banner_alexxed_v1.svg
, numai să și anunțe aici.

> Eu aș pune în loc de slogan, adresa paginii web. Sloganul respectiv nu
> mi se pare reprezentativ (anul trecut era ceva cu „cortul”, care anul
> acesta nu mai știu cine l-o schimbat).

Pe banner trebuie să fie numele, sigla și o scurtă descriere. Nu dă
nimeni clic pe banner-ul ăsta să punem adresa web. O să caute ei pe
google dacă țin minte flosscamp.

Descrierea mi se pare bună și pentru anul ăsta dar și pentru viitor, dar
dacă cineva are alte idei, acum e momentul.

> Și ultima, vă rog să nu folosiți sans și serif în banner-e și sigle.
> Mergeți pe o familie de font-uri.

Am schimbat jos din serif în sans. Vezi