[GSL] Banner FLOSSCamp

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mar Aug 4 13:51:00 EEST 2009

Pe 04.08.2009 13:43, Stas SUSHKOV a scris:

> Dacă are timp Alex, poate face el.
> El oricum e cu mașina :)

Da, mă pot ocupa eu de el.

> Aici e o versiune mai nouă a banner-ului propus de mine:
> http://demo.chevereto.com/images/flosscambb.png

Arată bine, dar scrisul FLOSSCamp trebuie neapărat să fie cât de gros
posibil să se vadă de pe munte, ca scrisul ăla cu HOLLYWOOD ;)

Și cum ziceam într-un mesaj anterior, în loc de url, descriere, ce
legumă e flosscamp și cu ce se mănâncă.

Și pune png și SVG pe trac unde am pus și eu, cu numele tău în numele
fișierului, vezi cum am făcut eu:

http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/FLOSSCamp/Banner