[GSL] Banner FLOSSCamp

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Joi Aug 6 13:55:38 EEST 2009

Pe 31.07.2009 11:41, Nicu Buculei a scris:

> Daca e vorba de un pret decent nu m-ar deranja sa contribui.

Salut,

Fiind oarecum forțați de împrejurări, am ajuns să facem 3 bannere de 2
metri pe jumătate de metru, unul pentru flosscamp, unul pentru fedora și
unul pentru gsl. Bannerele au întăritură pe margini și capse cu care pot
fi prinse cu sfoară de stâlpi, copaci, etc.

În total aproximativ 240 de lei, 80 de lei fiecare banner.

Aici sunt toate 3:
http://alexxed.fedorapeople.org/banner_gsl_fedora_flosscamp_tipografie.pdf

Cine vrea să contribuie la unul dintre ele și vine la flosscamp, poate
să-mi dea banii acolo. Cu cât mai mulți, cu atât mai mică contribuția
fiecăruia.

Cine nu vine la flosscamp dar vrea să contribuie, să ia legătura cu
cineva care vine și să-i dea lui banii. Stas în Cluj-Napoca, Nicu
Buculei în București de exemplu.

Ar fi bine să dea fiecare maxim 10 lei dacă nu cumva cineva are foarte
multă dragoste pentru unul dintre proiecte și vrea să dea mai mult ;)

Voi reveni după ce-s gata cu poze și chitanța.