[GSL] Banner FLOSSCamp

Vin Aug 7 04:10:29 EEST 2009

On Thu, Aug 06, 2009 at 01:55:38PM +0300, Alexandru Szasz wrote:
> Fiind oarecum forțați de împrejurări, am ajuns să facem 3 bannere de 2
> metri pe jumătate de metru, unul pentru flosscamp, unul pentru fedora și
> unul pentru gsl. Bannerele au întăritură pe margini și capse cu care pot
> fi prinse cu sfoară de stâlpi, copaci, etc.
>
> În total aproximativ 240 de lei, 80 de lei fiecare banner.
>
> Aici sunt toate 3:
> http://alexxed.fedorapeople.org/banner_gsl_fedora_flosscamp_tipografie.pdf
>
> Cine vrea să contribuie la unul dintre ele și vine la flosscamp, poate
> să-mi dea banii acolo. Cu cât mai mulți, cu atât mai mică contribuția
> [...]

Am făcut un tabel[1] pentru centralizarea contribuțiilor. Cine contribuie
cu bani pentru unul dintre afișe, trece X în dreptul afișurului. Suma va
fi calculată ulterior, după formula (80 - sume fixe)/număr contribuitori X.

Cine dorește, poate contribui cu o sumă fixă, și asta ajută :-)

Cine nu dorește să contribuie la unul sau două dintre afișe, trece „-” în
dreptul afișului/afișelor.

Îl completăm?

Tibi

[1] http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/FLOSSCamp/2009/Afi%C8%99e