[GSL] Cursuri certificate de Linux

Mișu Moldovan dumol la gnome.ro
Dum Aug 9 11:13:37 EEST 2009

Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com> a scris:

> Eu sunt curios dacă știe cineva ce anume trebuie să faci ca în urma unui
> curs creat de tine să fie emisă o hârtie recunoscută de ministere. E la
> fel de complicat ca și a crea o instituție de învățământ ? Sau chiar
> asta trebuie ?
>
> Mă gândesc la cursurile alea pe obiect, maseuz, cofetar, etc de la care
> primești o hârtia valabilă.
>
> Eventual dacă știe cineva că există astfel de cursuri în altă țară.
>
> Mai pe românește, să urmez un curs în urma căruia pot fi angajat ca
> administrator de rețea cu acte în regulă.

Din câte știu, pentru a putea fi angajat ca administrator nu e neapărat
nevoie de „acte în regulă”, te poate angaja și ca student, nu-i
problemă. Asta din experiența mea în branșa asta, lucrez din 2006 ca
admin de rețea și anul trecut am participat la interviuri pe vremea
când căutam să înlocuim un admin ce a plecat. În schimb, dacă vrei să
funcționezi ca persoană fizică autorizată (PFA) într-un asemenea post,
trebuie să fi terminat o facultate cu profil IT ori să fi fost angajat
ca administrator de rețea cel puțin doi ani.

Scuze pentru întârzierea cu care răspund, nu am făcut față la multele
mesaje din ultima vreme de pe lista asta, am încă sute necitite. Din
păcate nu pot veni nici la FLOSSCamp, obligații personale mă poartă în
altă parte a țării.

--
mișu
Un ataşament non-text a fost şters...