[GSL] Cursuri certificate de Linux

Adrian Penisoara ady la ady.ro
Dum Aug 9 14:06:14 EEST 2009

Hi,

2009/6/27 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>

>  Pe 27.06.2009 22:07, Vlad Giurcanu a scris:
>
>   Dupa cum spuneam, nu fructifica nimeni oportunitatea. Asadar problema se
> numeste  : Bucuresti . Only & Lonely  ! De ce ? Cu o alta localizare nu se
> poate ? Persoana fizica, ONG sau institutie nu se poate implica sa deruleze
> astfel de certificari in teritoriu ? iTAcademy nu este interesata de
> teritoriu ? Sa vina muntele la Mahomed ? Mereu ?  Si .. nu zice nimeni
> chiar nimic ?
> Apropo de pumn trantit in masa : ce trebuie pentru pentru ca Bucurestiul sa
> [...]

 Cu ceva ani in urma am luat o astfel de hartie de certificare Linux
(teoretic) recunoscuta de ministerul IT&C de la o firma de training din
Bucuresti. Am luat certificarea mai mult din curiozitate decat din
necesitate (un alt prieten venise in Bucuresti la curs+certificare). Daca
subiectul este interesant as putea cauta in arhiva sa vad despre ce firma
era vorba...

  La fel ca si alti colisteni (salutare Mișu :) ), parerea mea este ca o
hartie de certificare recunoscuta de minister nu face vreo diferenta
notabila. Si nici macar o certificare in general nu cred ca face vreo
impresie semnificativa angajatorului (exceptie poate RHCE / LPI).

Regards,
Adrian.