[GSL] FLOSSCamp 2009: semnare de chei GPG (key signing party)

Joi Aug 13 19:26:08 EEST 2009

On Sun,02.Aug.09, 13:32:49, Andrei Popescu wrote:

> Rog pe cei care doresc să facă schimb de semnături să-mi scrie pe
> andreimpopescu la gmail.com până la data de 10 Aug. În funcție de numărul
> de doritori după aceea putem alege metoda folosită.

Sunt prea puțini doritori pentru un key-signing party. Pentru cei care
totuși doresc să facă schimb de semnături recomand să-și aducă amprenta
cheii digitale pe hârtie. 10 exemplare (1-2 coli A4?) cred că va fi mai
mult decât suficient.

> Și nu uitați să aduceți cartea de identitate :)

Asta rămâne valabil, desigur ;)

Salutări,
Andrei
--
Dacă aveți probleme cu afișarea diacriticelor trebuie să vă actualizați
fonturile. Vedeți http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru