[GSL] dupa FLOSSCamp

Mihai Jalobeanu jalobeanu la gmail.com
Lun Aug 17 14:19:12 EEST 2009

Acum când FLOSSCamp-ul s-a încheiat cu bine si, judecând după imagini, cu
mult entuziasm, lansez o ultima invita╚Ťie de participare la scoala de var─â
"Informatica la Castel". Programul pe care-l atașez, (versiunea definitivă,
sper :-) va fi de azi pe sit, la http://proinfo.uvvg.ro
Cred ca mai sunt 3 sau 4 locuri de cazare la Castel, corturi nu se admit în
parc, dar mai exist─â o pensiune de 3 stele (Pensiunea Mario), nu foarte
departe, la Curtici.

Mihai

2009/8/17 Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com>

> Probabil ati vazut deja pe planet, fotografiile mele de la FLOSSCamp
> sint online:
> http://forum.fedoraproject.ro/gallery/thumbnails.php?album=25

Un ata┼čament HTML a fost eliminat