[GSL] eroare trac

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Lun Aug 17 22:16:03 EEST 2009

On Mon, 2009-08-17 at 19:17 +0300, Stan Ioan-Eugen wrote:
> Nu merge trac. Afișează un mesaj de genul:
>

> Oops…
> Trac detected an internal error:
> OSError: [Errno 12] Cannot allocate memory
> There was an internal error in Trac. It is recommended that you notify
> your local Trac administrator with the information needed to reproduce
> the issue.
>
> To that end, you could    a ticket.
>
> The action that triggered the error was:
>
> GET: /wiki

Salut, am o mare rugăminte.
Erorile și greșelile pe care le veți întâlni folosind resursele GSL, să
nu mai fie trimise pe lista de discuții. Mi se par inutile și deranjante
aceste mesaje.

Dacă chiar doriți să ajutați, notificați administratorii GSL folosind
formularul de contact de pe pagina web sau pe IRC.

Am primit deja o notificare în privat de la Igor despre problema legată
de trac, deci se poate.

Mulțumesc anticipat.

> --
> -stan ioan-eugen