[GSL] [sblug] Re: Poze FLOSS Camp 2009

Igor Stirbu igor.stirbu la gmail.com
Mar Aug 18 03:11:25 EEST 2009

Salut,

Pe 17 august 2009, 14:04, Marius Voila<admin la sblug.ro> a scris:
> nu ar fi o idee rea @Igor sa vedem cine se baga

A binevoit Volodia sa prelucreze imaginea, sa adauge persoanele ce
au lipsit cand s-a făcut poza de grup și să pună etichete in dreptul fiecărui
participant.

Am creat o pagina pe trac [1] unde am inceput să adaug numele persoanelor.
Vă rog sa completați/corectați unde este cazul.

Volodia, te rog încă câteva detalii, sper să nu te complic prea tare:
 - agățarea siglelor comunităților ce au participat dar cu ajutorul
comunităților
GSL: http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/GSL/Banner
SbLUG: presupun ca Marius ar ști de unde se poate face rost sigla la
rezoluție mare
ArLUG: http://www.arlug.ro/
LUG Mureș: http://www.lug-mures.org/
ROSI: http://rosi.ro/ Doru Ilași ar putea să facă rost de o siglă la
rezoluție mare
YATE: http://yate.null.ro/pmwiki/ Diana ar trebui să ne ajute
SUSE: suseromania.ro/ Andrei Cipu
Ubuntu
Fedora: Nicu ar putea ajuta
FreeBSD: Ionut Tetcu ar putea ajuta
Ceata: Tibi ar putea ajuta
Mozilla si OO: Alex
Mai sunt și alții? Dacă da, să trimită pe mail sau IRC adresa siglei
la rezoluție mare

 - să folosești un font cu diacritice cu virgulă
 - sa pui lângă poza cu rezoluție mare și una mică cu lățime de 800px
să fie inclusă
în pagină.

[1] http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/FLOSSCamp/2009/Participan%C8%9Bi

> În data de 17 august 2009, 13:06, Igor Stirbu <igor.stirbu la gmail.com> a
> scris:

> Marius Voilã
> IT Manager
> Tel. +40746.216.181
> Tel2. +40746.839.225

>  Pentru mai multe opțiuni, vizitați acest grup la
> http://groups.google.com/group/sblug?hl=ro

:wq