[GSL] [sblug] Re: Poze FLOSS Camp 2009

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mar Aug 18 09:05:36 EEST 2009

On 08/18/2009 03:11 AM, Igor Stirbu wrote:

> Am creat o pagina pe trac [1] unde am inceput să adaug numele persoanelor.
> Vă rog sa completați/corectați unde este cazul.

Fotomanipularea mi se pare cam atroce, as fi preferat ceva mai putin
intruziv, in genul notelor de pe flickr: probabil un imagemap care sa
afiseze un tooltip cind mouse-ul este deasupra unei persoane.

> Volodia, te rog încă câteva detalii, sper să nu te complic prea tare:
>   - agățarea siglelor comunităților ce au participat dar cu ajutorul
> comunităților
[...]
> Fedora: Nicu ar putea ajuta

Exista deja un banner cu Fedora in imagine, pentru sigla trebuie sa
discutam in privat, exista reguli de protejare a marcii si nu am voie sa
pun sursele pe lista.

> Ceata: Tibi ar putea ajuta

Data center-ul in care este gazduit serverul Cetei are probleme, asa ca
pina atunci se paote folosi
http://nicubunu.ro/pictures/pecete/pecetea-cetei-nou.png

> Mozilla si OO: Alex

S-ar putea sa pot gasi si un OOo (vectorizat de mine).