[GSL] [sblug] Re: Poze FLOSS Camp 2009

Mar Aug 18 13:54:11 EEST 2009

On Tue, Aug 18, 2009 at 09:05:36AM +0300, Nicu Buculei wrote:

> Fotomanipularea mi se pare cam atroce, as fi preferat ceva mai putin
> intruziv, in genul notelor de pe flickr: probabil un imagemap care sa
> afiseze un tooltip cind mouse-ul este deasupra unei persoane.

Sunt de acord. Detaliile ar trebui să apară doar la indicare.
Așa cum arată acum nu mi se pare bine.

> Data center-ul in care este gazduit serverul Cetei are probleme,

Centrul de date este în Politehnica București și din păcate, încă nu s-a
rezolvat problema...

> asa ca pina atunci se paote folosi
> http://nicubunu.ro/pictures/pecete/pecetea-cetei-nou.png

Mulțam Nicu :-)

Versiunea asta nu are diacritice și îi lipsește o literă („e” din
„eliberaza”). Nicu, putem modifica?

Tibi