[GSL] ministerul comunicatiilor si microsoft

Ioan Calin Borcoman iborco la gmail.com
Mar Aug 18 17:13:29 EEST 2009

Salut,

Din cate vad, pe lista s-a discutat deja de articolul de mai jos:

http://www.zf.ro/business-hi-tech/ministrul-comunicatiilor-gabriel-sandu-spune-ca-statul-nu-poate-renunta-peste-noapte-la-microsoft-4550649/

Stie cineva daca s-a demarat ceva in directia asta? S-a pornit vreun
proiect pilot?

Contractul cu Microsoft este pentru 2009-2012. Nu stiu ce criterii de
evaluare au cei din ministere, dar probabil pilotul ar trebui sa fie
functional la inceputul lui 2011 ca sa poata fi evaluat pana in 2012,
cand expira contractul actual.

Se stie de ce soft au nevoie ministerele? Ce 'requirements' au? Ce
anume nu merge decat pe MS? Daca programele lipsa se pot porta, cat ar
dura si cat ar costa portarea?

Eu nu am nici informatii, nici relatii, dar mi-ar placea sa lucrez la
un astfel de proiect. In caz ca se intreaba cineva de ce am pornit
discutia asta :-D

Cheers,

Ionutz