[GSL] ministerul comunicatiilor si microsoft

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Mar Aug 18 19:37:53 EEST 2009

Salut Calin,

Ioan Calin Borcoman wrote:
> Salut,
>
> Din cate vad, pe lista s-a discutat deja de articolul de mai jos:
>
> http://www.zf.ro/business-hi-tech/ministrul-comunicatiilor-gabriel-sandu-spune-ca-statul-nu-poate-renunta-peste-noapte-la-microsoft-4550649/
>
> Stie cineva daca s-a demarat ceva in directia asta? S-a pornit vreun
> proiect pilot?

Dacă s-a pornit, eu nu știu de el.
> Contractul cu Microsoft este pentru 2009-2012. Nu stiu ce criterii de
> evaluare au cei din ministere, dar probabil pilotul ar trebui sa fie
> functional la inceputul lui 2011 ca sa poata fi evaluat pana in 2012,
> cand expira contractul actual.

Chiar mai repde. Proiecte pilot trebuie să inițiem cât mai repede. Pe
tic-lobby / rosi-talk chiar Teo constantinescu a propus să organizăm o
astfel de inițiativă și e dispus să se implice.
Propunerea era să ne adunăm toți la un loc (câțiva pricepuți în linux și
câțiva oameni din administrație) și să instalăm, scolarizăm și raspundem
pe loc la probleme.
Evident este necesar să aflăm la ce folosesc calculatoarele acolo unde
trebuie să facem asta.
Am putea relua acestă propunere ?
> Se stie de ce soft au nevoie ministerele? Ce 'requirements' au? Ce
> anume nu merge decat pe MS? Daca programele lipsa se pot porta, cat ar
> dura si cat ar costa portarea?

Sincer mă îndoiesc să fie situații prea specifice în majoritatea
cazurilor. Postez solicitarea de informații pe toate listele la care am
acces.
> Eu nu am nici informatii, nici relatii, dar mi-ar placea sa lucrez la
> un astfel de proiect. In caz ca se intreaba cineva de ce am pornit
> discutia asta :-D

Pentru cei care se întreabă dau eu raspunsul : la cabană în perioada
FLOSS camp am avut discuții interesante.

Doru

PS : Calin, te rog urmarește de acum si rosi-talk.googlegroups.com. Dacă
ai timp, și tic-lobby. Multumesc.

Cheers,