[GSL] e România !

Ioan Calin Borcoman iborco la gmail.com
Mar Aug 18 21:59:36 EEST 2009

Lol, tocmai ma gandeam sa postez si eu ceva despre ghiseul.ro:

La ghiseul.ro poti face plati cu un comision de 2.5% din valoarea
platii conform cu
https://www.ghiseul.ro/eKontentGhiseulFiles%5Cacasa%5Cintrebari_frecvente%5Cintrebari_frecvente%5CCine-plateste-comisionul-la-plata-cu-cardul-si-care-este-cuantumul.html.
Daca platesc prin banca, platesc 2RON+comision BNR. Mult mai putin
pentru sume de peste 100 RON. Halal informatizare. (Eu am vrut sa-mi
platesc impozitul prin ghiseul.ro, dar am ajuns sa platesc prin
e-banking in contul de trezorerie corespunzator).

La fel de lame mi se pare si treaba cu certificatele self-signed - din
sacul de bani pe care sunt sigur ca l-au incasat pentru site-urile
alea, macar niste certificate semnate de VeriSign sau ceva similar
puteau obtine si ei.

Cheers,

Ionutz