[GSL] e România !

Ion-Mihai Tetcu itetcu la FreeBSD.org
Mar Aug 18 22:15:43 EEST 2009

On Tue, 18 Aug 2009 21:59:36 +0300
Ioan Calin Borcoman <iborco la gmail.com> wrote:

 [ .. ]

> La fel de lame mi se pare si treaba cu certificatele self-signed - din
> sacul de bani pe care sunt sigur ca l-au incasat pentru site-urile
> alea, macar niste certificate semnate de VeriSign sau ceva similar
> puteau obtine si ei.

Related, am intalnit destule certificate emise de diverse institutii
ale statului pur si simplu gresite (din p.d.v. tehnic). Evident
valoarea lor e negative, basically trebuie sa ignori ca sunt invalide
ca sa poti folosi situl respetiv (exista categorii de firme care sunt
_obligate_ sa raporteze date on-line lunar).

--
IOnut - Un^d^dregistered ;) FreeBSD "user"
  "Intellectual Property" is   nowhere near as valuable   as "Intellect"