[GSL] ministerul comunicatiilor si microsoft

Ioan Calin Borcoman iborco la gmail.com
Mie Aug 19 12:43:57 EEST 2009

Salut,

2009/8/18 Ioan Fericel <mirabit la gmail.com>:
> [...]
> Deci, la bază, s-ar găsi SEN-SDK (
> http://www.e-guvernare.ro/sdk/ro/DocumentatieSDK/index.html ) ! Cum se poate
> obține interoperabilitate cu așa ceva, pentru mine rămâne un mister; am pus
> întrebări și la ASSI, și la minister, și ... niciun răspuns !
> [...]

M-am uitat un pic pe SEN-SDK.

Cateva lucruri interesante:
* scrisa in C# (clar ca nu i-a interesat interoperabilitatea)
* nici un cuvant despre protocoalele folosite: autentificare,
comunicatie, criptarea datelor, etc

O sa continui cu celelalte linkuri pe care le-ai trimis, dar fara
informatii despre protocoale, nici o sansa la interoperabilitate. Sa
faci reverse-engineering in cazul asta mi se pare de tot rasul. Ca sa
nu vorbesc ca probabil va trebui sa treci de niste omologari si f.
probabil sa nu poti doar cu reverse-eng, ca e foarte usor sa-ti scape
ceva daca nu ai toate informatiile.

Cheers,

Ionutz