[GSL] Proiect eBook Software Liber

Volodia Macovei volodia la archlinux.ro
Joi Aug 20 19:29:45 EEST 2009

Am pornit proiectul de realizare a unui eBook dedicat comunităților și
software-ului liber, așa cum am promis la FLOSSCamp.
Proiectul, în schiță, este găzduit la:
http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/eBook
Tot acolo exista si o zonă de propuneri:
http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/eBook/Propuneri
În măsura în care doriți să vă implicați, puteți comunica acest lucru în
zona de propuneri, sau chiar aici.
La fel, în cea ce privește opiniile, completările sau comentariile legate de
proiect.
Aș dori să nu lungim prea mult discuțiile și să putem intra la lucru cât mai
repede, în măsura în care există interes.
Sunt câțiva oameni care doresc deja să se implice, astfel încât poate ieși o
treabă bună... Alte detalii se găsesc pe pagina de proiect...
Răspund la orice întrebare legată de proiect, fie aici, fie în zona de
proiect, fie personal în relație email pe adresa  volodia la archlinux.ro

volodia

--
Just be brothers in Arch!