[GSL] Proiect eBook Software Liber

Joi Aug 20 20:00:23 EEST 2009

On Thu,20.Aug.09, 19:33:04, Lucian Adrian Grijincu wrote:

> Exist─â deja astfel de documenta╚Ťie: http://producingoss.com/
> Cu ce vine în plus proiectul GSL?

Din câte îmi aduc eu aminte la FLOSSCamp scopul acestui eBook este să
informeze despre software liber în general, ceva ce ar putea fi citit de
un ministru sau un director de companie care n-are habar că există și
altceva decât Windows.

Salut─âri,
Andrei
--
Dac─â ave╚Ťi probleme cu afi╚Öarea diacriticelor trebuie s─â v─â actualiza╚Ťi
fonturile. Vede╚Ťi http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru